Sisältösuunnitelman teko sosiaalisen median kanaviin

2.2.202109:30 - 11:00 Digitaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 1.2.2021
Tuntuuko sosiaalisen median sisällöntuotanto haastavalta? Kaipaatko vinkkejä sisältökalenterin tekoon? Millaista sisältöä eri kanaviin ylipäätään eri kanaviin kannattaa tehdä? Jos pohdit näitä kysymyksiä, on tämä peruskurssi juuri sinulle! Koulutuksessa saat vinkkejä sisältösuunnitelman tekoon eri sosiaalisen median kanaviin.

Koulutuksen sisältöä

mitä sisällöntuotanto someen tarkoittaa
kuinka kohderyhmät huomioidaan eri some-kanavissa
kuinka sisältökalenteri tehdään

Koulutus järjestetään yhteistyössä Grow with Googlen kanssa ja se on avoin maksuton kaikille aiheesta kiinnostuneille, pääasiallinen kohderyhmä ovat yrittäjät. Koulutus sopii yrittäjille, jotka haluavat kasvattaa sosiaalisen median yleisöjään sekä tehostaa omia prosessejaan somessa. Kouluttajana sertifioitu Grow with Google -kouluttaja Joop Tenhunen.

Miten mukaan etäkoulutukseen?

Etäkoulutuksiimme voit osallistua tietokoneella, jossa on kaiuttimet ja verkkoyhteys. Käytämme koulutuksessa GoToWebinar-alustaa. Osallistuminen on mahdollista myös älypuhelimella (lataa GoToWebinar -app puhelimesi sovelluskaupasta). Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen. Samassa sähköpostissa on myös lisäohjeita alustan käyttöön.

Ilmoittautumislomakkeella sinua pyydetään täyttämään seuraavat tiedot (pakollisia): nimi, sähköposti, yritys/organisaatio ja tieto Suomen Yrittäjien jäsenyydestä. Koulutus on suomenkielinen, vaikka ilmoittautumislomake ja vahvistus ilmoittautumisesta ovat osin englanninkielisiä.

Koulutus tallennetaan ja tallenne toimitetaan kaikille ilmoittautuneille. Voit siis ilmoittautua mukaan, vaikka et pääsisi seuraamaan koulutusta ko. ajankohtana.

Tunturi-Lapin Kehitys/ Suomen Yrittäjät