RohkiHyvä 2022 – Tehdään pohjoisesta tulevaisuuden kestävä

11.10.202211:00 - 15:30 Digitaidot Rovaniemi Muu opiskelutapa
Lappi on alue, jossa aidot ihmiset, puhdas luonto ja tulevaisuuden teknologiat kohtaavat. Yhdessä nämä mahdollistavat pohjoisesta tulevaisuuden kestävän. Toimintaympäristön muutokset edellyttävät entistä vahvempaa yhteistyötä. Yhteistyö eri toimijoiden kesken muodostaa ekosysteemin. Mikä on sinun roolisi ekosysteemissä?  Digitaalisuus, uudet teknologiat ja tiedon hyödyntäminen mahdollistavat liiketoiminnan uudistumisen. Tule kuulemaan mielenkiintoisia puheenvuoroja, verkostoitumaan ja tutustumaan erilaisiin digitaalisiin palveluihin.

Tapahtuma on maksuton ja sisältää kahvin ja lounaan. Varaa kuitenkin paikkasi ajoissa, sillä paikan päälle mahtuu 100 ensimmäistä ilmoittautunutta.Tunturi-Lapista (Muonio-Levi-Kittilä) mahdollisuus saapua tapahtumaan yhteiskuljetuksella.

Lisätietoja: Tuuli Tikkanen, tuuli.tikkanen@lapinamk.fi, +35840615761

Active Arctic -hanke