Rahoitusmahdollisuuksia vihreän siirtymän investointeihin ja hankkeisiin

25.11.202110:00 - 11:30 Liiketoiminta ja talous Verkkokoulutus
Kohti ilmastoneutraalia Lappia vihreän siirtymän investointirahoituksien avulla!

Ilmastonmuutos ja ympäristön pilaantuminen ovat perustavanlaatuisia uhkia Euroopan unionille ja koko maailmalle. Mitä tämä sitten tarkoittaa lappilaisille yrityksille? Miten vihreä siirtymä tulisi huomioida yrityksen kehittämistoiminnassa?

Lappilaiset yritykset voivat omalla toiminnallaan ja investoinneillaan olla edistämässä hiilineutraalia yhteiskuntaa Suomessa. Tässä heitä tukevat EU:n kansainväliset ja kansalliset rahoitukset liittyen vihreän siirtymän investointeihin ja hankkeisiin.
Tervetuloa maksuttomaan webinaariin kuulemaan asiantuntijoiden vinkkejä tulevan ohjelmakauden 2021–2027 rahoitusmahdollisuuksista.

Webinaarin ohjelma:

10:00 – 10:20 EU-rahoitusneuvontapalvelu: maksutonta hankekohtaista neuvontaa suomalaisille toimijoille (Valtteri Vento, Business Finland)
10:20 – 10:40 Markkinaehtoinen rahoitus: vihreän siirtymän investoinnit (Valtteri Vento, Business Finland)
10:40 – 11:10 Avustusmuotoinen rahoitus: kattavasti rahoitusmahdollisuuksia vihreämmän tulevaisuuden tueksi (Veera Koskinen, Business Finland)
11:10 – 11:30 Kysymyksiä ja avointa keskustelua

Huom. muutokset ohjelmaan ovat mahdollisia.

Tervetuloa!

Lisätietoa: Ella Björn, Lapin yliopisto, ella.bjorn(at)ulapland.fi