Pop-up: Lapin AMK – kehittämispalveluita yrityksille!

25.10.202110:00 - 13:00 Liiketoiminta ja talous Rovaniemi Muu opiskelutapa
Yrittäjä! Pidä paussi, ja tule keskustelemaan pop-upiin, miten Lapin ammattikorkeakoulu voi tukea sinun liiketoimintaasi.

Lapin AMK ja Arctic Smart Growth (ASG) -hanke järjestävät vapaamuotoisen keskustelutilaisuuden Lapin AMK:n kehittämispalveluista yrityksille pop-up-pisteessä Sampokeskuksessa, Rovaniemellä. Tarjolla on kevyttä keskustelua ja pientä purtavaa.

Pop-upin tarkoituksena on lisätä tietoisuutta Lapin AMK:n kehittämispalveluista paikallisille yrittäjille. Yritysten edustajat (yritykset, yrityskehittäjät, seudulliset yrityspalvelut) sekä muut asiasta kiinnostuneet ovat tervetulleita keskustelemaan Lapin AMK:n asiantuntijoiden kanssa siitä, miten Lapin AMK voi tukea yrityksiä heidän liiketoiminnan kehittämisessä.

Tervetuloa!

Lapin AMK, Arctic Smart Growth (ASG) -hanke