Palkkapäivä - palkanlaskijoiden, esimiesten ja HR:n ajankohtaiskoulutus

31.5.202209:00 - 16:00 Liiketoiminta ja talous Rovaniemi Lähiopetus Ilm. viim. 17.5.2022
KOULUTUKSEN SISÄLTÖ
Esimiehille, HR:lle  ja palkanlaskijoille suunnatussa koulutuspäivässä käydään läpi työlainsäädännön ajankohtaisia asioita ja valmisteilla olevia lakimuutoksia, sekä uutta oikeuskäytäntöä. Koulutuksessa perehdytään kilpailukieltosopimuksia koskevaan uuteen korvausvelvollisuuteen, sekä syksyllä 2022 voimaan tulevaan perhevapaauudistukseen. Muita koulutuksen aiheita ovat osa-aikatyötä koskeva sääntely, vuosilomalaista usein kysytyt kysymykset ja uusi oikeuskäytäntö.

ASIANTUNTIJA
OTM Reetta Riihimäki toimii Helsingin seudun kauppakamarin työsuhdeneuvontaa antavana lakimiehenä. Hän on työskennellyt aikaisemmin työsuhdeneuvojana työntekijäliitossa. Reetta Riihimäki on yksi KauppakamariTiedon Työsuhde-teoksen kirjoittajista.

Lapin Kauppakamari