Opiskelijasta ammattilainen yritykseesi!

4.11.202114:00 - 15:30 Muu koulutuksen aihe Verkkokoulutus Ilm. viim. 2.11.2021
Lapin alueen eri oppilaitoksista valmistuu jatkuvasti uutta osaavaa työvoimaa Lapin alueen työtehtäviin! Monen opiskelijan urapolku ja ammattiin kasvaminen alkaa kuitenkin jo opintojen alkupuolella, kun koulussa opittua perustaitoa ja osaamista lähdetään syventämään oikeaan työympäristöön työelämässä oppimisen, harjoittelun, projektien sekä päättötöiden kautta.

Mitä eroa on harjoittelulla ja työelämässä oppimisella? Entä opinnäytetyöllä ja gradulla? Miten eri oppiasteiden ja oppilaitosten työelämärajapinnat eroavat toisistaan ja miten eri oppilaitosten opiskelijoita pääsee hyödyntämään yritystoiminnan kehittämisessä?

Infon aikana saat kattavan kuvan eri oppilaitosten sekä oppiasteiden työelämärajapinnoista ja mahdollisuuksista ja siitä miten yritykset pääsevät näitä mahdollisuuksia hyödyntämään. Infon järjestää Lapin yhteinen harjoittelupolku työelämään -hanke (ESR), jonka tavoitteena on edistää Lapin alueen oppilaitosten, opiskelijoiden sekä yritysten sujuvaa kohtaamista entisestään.

Ilmottaudu mukaan 2.11 mennessä!

Lisätietoa milla.ristonmaa@redu.fi / 040 558 8952

Lapin yhteinen harjoittelupolku työelämään -hanke