Omistajanvaihdosvalmennus

23.3.2022 - 21.4.2022 Liiketoiminta ja talous Verkkokoulutus Ilm. viim. 20.3.2022
Tervetuloa Omistajanvaihdosvalmennukseen! Valmennus toteutetaan kolmiosaisena etävalmennuksena Teams-videoyhteyden kautta. Sama linkki toimii jokaiseen valmennuspäivään.
Aikataulu

23.3.2022 klo 8:30–12:30
6.4.2022 klo 8:30–12:30
21.4.2022 klo 8:30–12:30

Valmennukseen osallistuva yrittäjä saa alkuhaastattelun, yrityksen happotestin, työpajatyöskentelyn ja loppuhaastattelun tuloksena mm. seuraavat konkreettiset tuotokset:

Yrittäjän omat omistajanvaihdosmotiivit tunnistettu ja selkeytetty.
Omistajanvaihdosprosessiin liittyvät päätöksentekijät ja heidän osallistumisensa omistajanvaihdosprosessiin määritelty.
Omistajanvaihdoksen kokonaisprosessin vaiheet tunnistettu ja tavoiteaikataulu laadittu.
Yrittäjän omat osaamiset ja resurssit omistajanvaihdoksen eteenpäinviemisessä tunnistettu ja määrittely asiantuntija avun tarpeesta laadittu.
Yrityksen myyntikunnon happotestin tulosten pohjalta omistajanvaihdoksen tilannekuva määritelty.
Myyjän / Yrityksen henkilökohtainen ”Omistajanvaihdos käsikirja” on täydennetty vaiheen 1. osalta; Omistajanvaihdoksen tilannekuva, tahtotila ja suunta haltuun. Tiedot luo pohjan omistajanvaihdosprosessin seuraaville vaiheille.
Myyjän kanssa on käyty kartoituskeskustelu seuraavista omistajanvaihdosprosessin vaiheista ja suunnitelma omistajanvaihdosprosessin edistämisestä sekä seuraavista askeleista laadittu.

Valmennuksen toteuttaa Profiant oy.

Lapin Yrittäjät / Lapin ov-koordinaattorihanke