Muutoskyvykkyys-valmennus mikroyrityksille

Jatkuva haku: 16.9.2022 - 1.9.2023 Muu koulutuksen aihe Kittilä Muu opiskelutapa
Maksuton* muutoskyvykkyys-valmennus mikroyrityksille
Muutoskyvykkyys-hankkeessa kehitetään Tunturi-Lapin pien – ja mikroyrityksien muutoskykyä ja tuetaan yrityksiä vastaamaan toiminnassaan toimintaympäristön paikallisiin sekä globaaleihin muutoksiin, kuten työelämän murrokseen. Järjestämme valmennuksia neljällä eri teemalla:

1) muutoskyvykkyys 2) vihreä siirtymä yrityksissä 3) innovaatiokyvykkyys 4) muutosjohtaminen

Osa 1: Muutoskyvykkyysvalmennukset
Maksuttomassa* muutoskyvykkyysvalmennuksessa tunnistetaan yhdessä yritysten kanssa vahvuuksia ja kehittymistarpeita sekä etsitään konkreettisia keinoja, joilla parannetaan kilpailukykyä ja elinvoimaisuutta.

Ilmoittaudu valmennukseen jättämällä yhteystietosi täällä. Otamme sinuun yhteyttä sopiaksemme ajankohdan valmennuksen toteuttamiseksi paikan päällä yrityksessäsi. Valmennukset voidaan halutessasi toteuttaa myös etänä tai englanninkielisenä.

*Valmennukseen osallistuminen kerryttää yrityksen de minimis -tukea.

Redu