Muutoskyvykkyys-valmennukset mikroyrityksille (hybriditoteutus)

9.5.202309:00 - 15:00 Muu koulutuksen aihe Kolari Monimuotokoulutus Ilm. viim. 8.5.2023
Paikka: Yllästunturin luontokeskus Kellokas (ilmoittautuminen viimeistään 1.5.23), Tunturintie 54, 95970 Äkäslompolo
tai etätoteutus (ilmoittautuminen viimeistään 8.5.23)

Muutoskyvykkyysvalmennus tiistaina 9.5.2023 klo 9-11
Kuinka vastaat pien- tai mikroyrityksesi toimintaympäristössä tapahtuviin paikallisiin ja globaaleihin muutoksiin? Tarvitsetko apua yrityksesi muutoskyvykkyyden parantamisessa? Alustajana Redu Edun asiantuntija.

Vihreän siirtymän aloitusvalmennus tiistaina 9.5.2023 klo 12-13
Mitä vihreällä siirtymällä tarkoitetaan? Mistä yritysten hiilijalanjälki koostuu? Miten voin itse pienentää toimintani hiilijalanjälkeä? Alustajana Redu Edun asiantuntija.

Uusiutuva energia – kustannukset ja kannattavuus yrityksessä, valmennus tiistaina 9.5.2023 klo 13–15.30
Puhutaan energiansäästöstä, vaihtoehtoisista energialähteistä ja lämmön talteenotosta yrityksen uudis- ja korjausrakentamisessa sekä investoinneissa. Alustajana asiantuntija Teemu Saralampi.

Valmennukset ovat maksuttomia, mutta kerryttävät yrityksen Deminimis-tukea.
Valmennukset on suunnattu yrittäjille ja yritysten henkilökunnalle. Voit osallistua kaikkiin valmennusosioihin tai valita niistä itsellesi ja yrityksellesi sopivimmat ilmoittautuessasi. Valmennusten jälkeen yritykset voivat halutessaan varata yrityskohtaista sparrausta aiheeseen liittyen.

Lisätietoja valmennuksista: Projektipäällikkö Anna-Kristiina Rahkala, puhelin 040 669 0413, sähköposti: anna-kristiina.rahkala@redu.fi

Muutoskyvykkyys mikroyritysten vahvuutena Tunturi-Lapissa -hanke