LinkedIn taituriksi, verkkototeutus

9.2.202212:00 - 16:00 Digitaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 1.2.2022
Hyödynnätkö LinkedIniä yrityksesi verkostoitumisessa, markkinoinnissa ja myynnissä? Haluatko oppia käyttämään LinkedIniä ketterästi myös henkilökohtaisiin tarpeisiin mm. työnhakuun? Ota haltuun tehokas verkostoitumisen työkalu LinkedIn!

Tavoite
Koulutuksen jälkeen osaat LinkedInin toimintoja ja voit hyödyntää LinkedIniä markkinoinnissa ja verkostoitumisessa.

Sisältö
Koulutuksessa opit perustiedot LinkedIn- käytön hyödyistä markkinoinnin ja verkostoitumisen näkökulmasta. Saat vinkit kiinnostavan LinkedIn- profiilin rakentamiseen, tutustut profiilin optimointiin ja opit millaista sisältöä ja miten sitä kannattaa tuottaa.

Ajankohta 9.2.2022 klo 12:00-16:00

Koulutuksen toteuttaminen

Koulutus toteutetaan Teams- yhteydellä. Hakuajan päätyttyä saat osallistumislinkin sähköpostiisi.

HINTA:
93e (sis. alv 24%)