Lapin omistajanvaihdostreffit

1.11.202209:00 - 17:30 Myynti Rovaniemi Lähiopetus Ilm. viim. 31.10.2022
Lapin omistajanvaihdostreffit on ainutlaatuinen tilaisuus tavata paikan päällä rahoittajia, yrityskaupan ammattilaisia, ostajia ja myyjiä. Tapahtuma on osa valtakunnallista omistajanvaihdosviikkoa.

Omistajanvaihdostreffeillä saat tuoreinta tietoa yrityksen ostamisesta, myymisestä, myyntikuntoon laittamisesta, yrityskaupan rahoittamisesta sekä tapaat kiinnostavia kontakteja. Tilaisuuden key note -puhujana on sijoittaja ja yrittäjä Joel Harkimo.

Tapahtuma on osa Suomen Yrittäjien valtakunnallista omistajanvaihdosviikkoa, joka järjestetään yhteistyössä Lapin yliopiston sekä ammattikorkeakoulun kanssa. Käytännön järjestelyistä vastaa Lapin ov-koordinaattorihanke apunaan Businessmaker.

Yrittäjä, tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan! Sovi etukäteen tapaamiset omistajanvaihdosten ammattilaisten, ostajien tai myyjien kanssa ilmoittautumisen yhteydessä.

Lapin Yrittäjät