Lapin luovuus liiketoiminnaksi

13.9.2021 - 12.11.2021 Liiketoiminta ja talous Rovaniemi Monimuotokoulutus Ilm. viim. 31.8.2021
Lapin ELY-keskus vastaa matkailualan poikkeustarpeisiin uusilla palveluhankinnoilla. Koronapandemia ja äkilliset rakennemuutokset etenkin Utsjoella ja Meri-Lapissa ovat aikaansaaneet tarpeen uudenlaisille ja innovatiivisille koulutuksille. Koulutusten kohderyhmänä ovat lappilaiset matkailualan yritykset, työnhakijaksi ilmoittautuneet yrittäjät, työttömät työnhakijat ja lomautetut.

Onko sinulla luovan alan osaamista, josta olisi mahdollisuus tehdä liiketoimintaa? Sykkiikö sydämesi yrittäjyydelle tai yrittäjämäiselle tavalle tehdä työtä? Hae mukaan Lapin luovuus liiketoiminnaksi -koulutukseen tekemään unelmistasi totta! Jotta voit tulla valituksi työvoimakoulutukseen, tulee työnhakusi olla voimassa TE-toimistossa. Voit avata työnhakusi Oma asiointi -verkkopalvelussamme. Voit seurata verkkopalvelussa myös hakemuksesi käsittelyä kohdasta Työvoimakoulutus > Hakemusteni tilanne.

Faros & Com Oy