Lapin harjoittelijoiden rekrytointi haltuun!

25.10.202114:00 - 15:30 Muu koulutuksen aihe Verkkokoulutus Ilm. viim. 21.10.2021
Onko mielessäsi oppilaitosyhteistyö? Haluaisitko hyödyntää opiskelijoiden ammattitaitoa oman yritystoiminnan kehittämisessä? Haluaisitko yritykseesi opiskelijan nopeasti ja vaivattomasti? Vai haluatko muokata jo entuudestaan itselle tutun oppilaitosyhteistyön ja opiskelijoiden hyödyntämisen sinulle sujuvammaksi ja helpommaksi?

Tässä webinaarissa keskitymme erityisesti opiskelijoiden sujuvaan rekrytointiin rekrytointikanavien kautta. Tutustutamme sinut eri oppilaitoksissa käytettäviin rekrytointikanaviin ja pääset käytännön harjoitteiden kautta myös itse kokeilemaan ilmoituksen tekoa. Lisäksi saat lyhyen kuvauksen siitä millä keinoilla pääset hyödyntämään Lapin alueen oppilaitoksen opiskelijoita, joita ovat esimerkiksi työelämässäoppiminen, harjoittelut, gradut, opinnäytetyöt ja erilaiset projektit.

Webinaarin järjestää Lapin yhteinen harjoittelupolku työelämään -hanke (ESR), jonka tavoitteena on edistää Lapin alueen oppilaitosten sekä yritysten sujuvaa kohtaamista entisestään.

Ilmottaudu mukaan 21.10. mennessä!

Lisätietoa milla.ristonmaa@redu.fi / 040 558 8952

Lapin yhteinen harjoittelupolku työelämään -hanke