Lähiesimiestyön ammattitutkinto, verkkototeutuksena

24.5.202312:00 - 16:00 Esimiestaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 28.4.2023
KOHDERYHMÄ
Valmennus sopii juuri lähiesihenkilönä aloittaneille tai jo jonkin aikaa siinä tehtävässä toimineille. Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena, jolloin koulutuksen edellytyksenä on työsuhteessa toimiminen sekä työtehtävät, jotka liittyvät päivittäiseen johtamiseen lähiesihenkilönä, tiimivastaavana tai työryhmän, osaston, palveluyksikön tai vastaavan vetäjänä alasta riippumatta.

KOULUTUKSEN TAVOITE
Lähiesihenkilöinä toimiville suunnatun koulutuksen tavoitteena on kehittää valmennuksellista esihenkilötyön osaamista. Koulutusohjelmasta saa konkreettisia valmiuksia kannustavaan ja vuorovaikutteiseen johtamiseen sekä tukea tiimityön parempaan onnistumiseen. Koulutuksessa suoritetaan lähiesimiestyön ammattitutkinto.

TOTEUTUSSUUNNITELMA
Valmennus sisältää yhteensä 11 koulutuspäivää verkko-opetuksena. Tutkinnon suorittamisen kesto riippuu opiskelijan henkilökohtaisesta suunnitelmasta.

Tutkinto muodostuu yhdestä pakollisesta ja kahdesta valinnaisesta tutkinnon osasta
Pakollinen tutkinnon osa:
Lähiesimiehenä toimiminen (80 osp)

Valinnaiset tutkinnon osat (valitaan 2):
Asiakassuhteiden hoito (50 osp)
Toiminnan kannattavuus (50 osp)
Henkilöstötyöt (50 osp)
Kehittämissuunnitelma (50 osp)