Kuvauksen teoriasta tekoihin -valmennus

21.3.2023 - 28.3.2023 Markkinointi Pelkosenniemi Lähiopetus Ilm. viim. 12.3.2023
Miltä kuulostaisi oman tuotteesi kuvaaminen myyntikuntoon Lapin ainutlaatuista valoa käyttäen luonnon miljöössä ammattilaisen johdolla? Tätä valmennusta varten tarvitset vain oman matkapuhelimesi. Suuren suosion saanut Vaikuta kuvin ja videoin -valmennus saa pyynnöstänne jatkoa, kun Toni johdattaa tällä kertaa valmennukseen osallistujat teoriasta tekoihin. Valmennuksessa opit hyödyntämään Lapin upeaa luonnonvaloa ja saat uusia ideoita omien tuotteiden tai palveluiden esittelemiseen kuvien ja videoiden avulla. Valmennuksen aluksi tutustumme luonnonvalon käyttöön kuvaamisessa -perusperiaatteisiin, jonka jälkeen siirrymme ulos kuvaamaan ja videoimaan sinun yrityksesi tuotteita tai palveluita. Valmennuksen jälkeen sinulla on ajantasaiset opit tuotteesi kuvaamisesta sekä oman yrityksesi tuotteen tai palvelun markkinointiin käytettävät kuvat tai videot mukanasi.

NOSTEtta työnantajakuvalla ja työhyvinvoinnilla -hanke