Koulutukselliset etäpikkujoulut - etätyön käytänteet

12.12.2022 - 15.12.2022 Muu koulutuksen aihe Rovaniemi Webinaari
Digitiimin etäpikkujoulut pureutuu operatiiviseen, reflektiiviseen ja sosiaaliseen työaikaan ja niiden käytänteisiin verkossa, etänä, diginä. Koulutus on kolmiosainen, voit osallistua myös vain yksittäisiin tilaisuuksiin.

Ma 12.12. klo 08:00-8:30 ”aamupalaverissa” pohdimme operatiivisen työajan näkökulmia. Agendalla on ainakin operatiivista työaikaa ja työntekijän autonomiaa tukevat pelisäännöt sekä etätyöskentelyä ja -palavereita koskevat käytänteet.

Ke 14.12. klo 11:00-11:30 pidämme reflektiivisen työajan näkökulmalla lounastauon. Tässä webinaarissa käsittelemme (etä)työskentelyyn liittyvän reflektiivisen työajan hyötyjä, käytänteitä ja välineitä.

To 15.12. klo 17:00-18:00 on afterworkin aika! Sosiaalinen aika on merkittävä osa toimivan työyhteisön toimintaa ja tällä kertaa se hoidetaan etänä, työpäivän jälkeen. Agendalla sosiaalisen aikaan liittyvää keskustelua ja muuta teemaan sopivaa sisältöä.

Lapin AMK, Digitiimi-hanke