@kiertotalouskortti - Pyydä tarjous

Jatkuva haku: 16.2.2022 - 1.2.2023 Lupa- ja korttikoulutukset Verkkokoulutus
KUVAUS:
Tule ja päivitä kiertotalousosaamisesi!
-Pyydä tarjous ryhmälle!

Tavoite:
Tunnistat kestävän kehityksen ympäristö, talous- ja sosiaaliset hyödyt sekä sitä kiertotaloutta edistävät toimintamallit.
Koulutuksen jälkeen osaat hyödyntää ja soveltaa kiertotalouden periaatteita omaan työhösi.

Mitä on kiertotalous? Mikä on hiilijalanjälki? Mitä on kierrätys- ja resurssitehokkuus?
Näihin ja moneen muuhun saat vastauksen (at)Kiertotalouskorttikoulutuksessa.
Kiertotalous on talousmalli, jossa talous toimii ympäristön kantokyvyn rajoissa. Tämä tapahtuu pitämällä materiaalit ja tuotteet mahdollisimman pitkään kierrossa niin, että niiden arvo säilyy mahdollisimman pitkään yhteiskunnassa. Kiertotaloudessa tuotanto ja kulutus synnyttävät mahdollisimman vähän hukkaa ja jätettä, ja talouskasvu ei ole riippuvainen luonnonvarojen kulutuksesta.

Lappia-Koulutus Oy on kehittänyt ja rekisteröinyt työelämää varten tavaramerkin (at)kiertotalouskortti. Koulutuskokonaisuus on yhden päivän mittainen ja se on tarkoitettu yksilöille, yrityksille sekä kuntien ja kaupunkien työntekijöille.

Toteuttaminen: Lähi- tai verkkokoulutuksena Teams- yhteydellä.

Keskeinen sisältö:
• Toimintaympäristö