Kestävän kehityksen aamukahvit

1.3.202308:30 - 09:00 Muu koulutuksen aihe Kemi Monimuotokoulutus Ilm. viim. 1.3.2023
Tervetuloa aamukahveille!

Maaliskuun aamukahvitilaisuus järjestetään Kemin kampuksella keskiviikkona 1.3.2023 klo 8.30-9.00. Tilaisuuden teemana on sosiaalinen kädenjälki taloudellisen ja ekologisen kestävyyden rinnalla.

Tilaisuuden jälkeen voi tutustua Aistihuoneeseen ja Kotiympäristöön.

Ilmoittaudu mukaan! Paikan päällä tarjotaan kahvit ja pientä purtavaa. Myös etäosallistumismahdollisuus!

Mikä Kestävän kehityksen aamukahvit?

Lapin AMK järjestää lukuvuonna 2022-2023 uudenlaiset kaikille avoimet aamukahvit, joissa käsitellään monipuolisesti vihreää siirtymää, kiertotaloutta ja vastuullisuutta eri alojen näkökulmista. Aamukahvit järjestetään kerran kuussa syyskuusta toukokuuhun ja tilaisuuksiin voi osallistua niin paikan päällä kuin etänäkin.

Aamukahveilla alustamassa on oman alansa asiantuntijoita. Tarkemmat teemat, kahvittelupaikat ja alustajat löytyvät aamukahvien tapahtumasivulta.

Tilaisuuksiin osallistuminen on maksutonta ja tilaisuudet on tarkoitettu kaikille aiheista kiinnostuneille. Olit sitten yrityksen tai organisaation edustaja, oppilaitoksen henkilökuntaa, alumni, opiskelija tai muuten vain aiheesta kiinnostunut, sinut on kutsuttu! Tilaisuuksissa tarjotaan aamukahvit ja pientä purtavaa.

Aamukahvien järjestäjinä toimivat Lapin ammattikorkeakoulun Uusi Aika- ja LTKT2.0-hankkeet. Kumppaneina kahveilla ovat Kemin kaupunki ja Lapin liitto.

Kysy rohkeasti lisää!
Katri Hendriksson, katri.hendriksson@lapinamk.fi, +358 44 478 0284