Kestävän kehityksen aamukahvit

1.2.202308:30 - 09:00 Muu koulutuksen aihe Rovaniemi Monimuotokoulutus Ilm. viim. 1.2.2023
Tervetuloa aamukahveille!

Helmikuun aamukahvitilaisuus järjestetään Rovaniemen kampuksella keskiviikkona 1.2.2023 klo 8.30-9.00. Tilaisuuden teemana on Arktisten luonnonvarojen kestävä käyttö.

Tilaisuuden jälkeen järjestetään tutustumiskäynti Biolabra-kehittämisympäristöön.

Ilmoittaudu mukaan tapahtumasivulta! Paikan päällä tarjotaan kahvit ja pientä purtavaa. Myös etäosallistumismahdollisuus!

Mikä Kestävän kehityksen aamukahvit?

Lapin AMK järjestää lukuvuonna 2022-2023 uudenlaiset kaikille avoimet aamukahvit, joissa käsitellään monipuolisesti vihreää siirtymää, kiertotaloutta ja vastuullisuutta eri alojen näkökulmista. Aamukahvit järjestetään kerran kuussa syyskuusta toukokuuhun ja tilaisuuksiin voi osallistua niin paikan päällä kuin etänäkin.

Tilaisuuksiin osallistuminen on maksutonta ja tilaisuudet on tarkoitettu kaikille aiheista kiinnostuneille. Olit sitten yrityksen tai organisaation edustaja, oppilaitoksen henkilökuntaa, alumni, opiskelija tai muuten vain aiheesta kiinnostunut, sinut on kutsuttu! Tilaisuuksissa tarjotaan aamukahvit ja pientä purtavaa.

Aamukahvien järjestäjinä toimivat Lapin ammattikorkeakoulun Uusi Aika- ja LTKT2.0-hankkeet. Kumppaneina kahveilla ovat Kemin kaupunki ja Lapin liitto.

Kiinnostuitko kestävästä kehityksestä? Kysy rohkeasti lisää!
Katri Hendriksson, katri.hendriksson@lapinamk.fi, +358 44 478 0284

Lapin ammattikorkeakoulu: Uusi Aika- ja LTKT 2.0-hankkeet