Kasvun rahoitus ELY-keskukselta

26.1.202109:30 - 10:30 Liiketoiminta ja talous Verkkokoulutus Ilm. viim. 26.1.2021
Onko yritykselläsi suunnitelmia kasvaa ja uudistua, kansainvälistyä tai onko näköpiirissä uusi tuote- tai palveluinnovaatio? ELY- keskus tukee yrityksiä monipuolisesti sen elinkaaren ja kasvun eri vaiheissa. Kehittämisrahoitus perustuu ennalta sovitun hankesuunnitelman ja tavoitteiden mukaiseen toteutukseen. Tavoitteena on tukea yritysten pitkän aikavälin kilpailukyvyn parantamista.

Rahoitusehtoja pidetään usein vaikeina, mutta perusasiat niissä ovat yksinkertaisia. Koulutuksessa saat lähtökohdat siihen, kuinka hyödyntää ELY- keskuksen rahoituspalveluita kasvun polulla.

Koulutuksen sisältöä

ELY- keskuksen rahoitusvaihtoehdot yleisesti
mitä hankesuunnitelma tarkoittaa ja mitä se sisältää
mihin kehittämiseen avustusmuotoinen rahoitus soveltuu

Koulutus on tarkoitettu omistajille ja johdolle sekä toiminnan kehittämisestä vastaaville avainhenkilöille. Koulutus järjestetään yhteistyössä ELY-keskuksen kanssa ja se on maksuton ja avoin kaikille kohderyhmään kuuluville.

Miten mukaan etäkoulutukseen?

Etäkoulutuksiimme voit osallistua tietokoneella, jossa on kaiuttimet ja verkkoyhteys. Käytämme koulutuksessa GoToWebinar-alustaa. Osallistuminen on mahdollista myös älypuhelimella (lataa GoToWebinar -app puhelimesi sovelluskaupasta). Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen. Samassa sähköpostissa on myös lisäohjeita alustan käyttöön.

Ilmoittautumislomakkeella sinua pyydetään täyttämään seuraavat tiedot (pakollisia): nimi, sähköposti, yritys/organisaatio ja y-tunnus tai Yrittäjien jäsennumero. Koulutus on suomenkielinen, vaikka ilmoittautumislomake ja vahvistus ilmoittautumisesta ovat osin englanninkielisiä.

Tunturi-Lapin Kehitys/ Suomen Yrittäjät