Kasvukauden avajaiset -webinaari

9.6.202109:00 - 10:30 Muu koulutuksen aihe Verkkokoulutus
Mikä ihmeen vihreä siirtymä? Miksi lappilaisen yrityksen kannattaisi olla siitä kiinnostunut? Tervetuloa kuulemaan, mitä vihreään siirtymään ja digitalisaatioon liittyvää osaamista Lapissa toimivilla osaamisorganisaatioilla on yrityksille ja miten yhteistyöhön pääsee mukaan!

Webinaari on suunnattu lappilaisille yrityksille ja yrityskehittäjille. Ohjelma sisältää lyhyitä puheenvuoroja liittyen mm. vihreään siirtymän merkitykseen yrityksille sekä saatavilla olevaan asiantuntijaosaamiseen yritysten tueksi. Kuulemme puheenvuoroja Lapin liiton, Lapin ammattikorkeakoulun, Lapin yliopiston, Geologian tutkimuskeskuksen (GTK), Luonnonvarakeskuksen (Luke), Lapin Ely-keskuksen sekä Lapin tutkimusasemien asiantuntijoilta.
Loppuun on varattu aikaa kysymyksille ja keskustelulle.

Arctic Smartness RDI-Excellence (ASR) - ja Arctic Smart Growth (ASG) -hankkeet