Kasvata yritystäsi dataa ja analytiikkaa hyödyntämällä

2.3.202109:30 - 11:00 Digitaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 1.3.2021
Johda tiedolla! Jokaisen yrityksen työkalupakin tärkeimpiä työkaluja tulisi olla data ja analytiikka. Vain tiedon avulla voimme tehdä liiketoiminnan kannalta järkeviä päätöksiä. Tämä koulutus käy läpi kuinka jokainen yritys, yrittäjä ja yrittäjäksi haluava voi alkaa johtamaan liiketoimintaa tiedolla.

Koulutus lähtee käyntiin tiedon tarpeiden kartottamisesta ja opastaa sen jälkeenkäytännönläheisesti dataohjautuvien toimintatapojen käyttöön. Saat myös hyödyllisiä vinkkejä sekä tietoa maksuttomista työkaluista joita voit hyödyntää vaikka heti.

Koulutus on hyödyllinen kaikille, jotka haluavat kasvattaa liiketoimintaa toimintatapoja ja -käytäntöjä tehostamalla.

Koulutus järjestetään yhteistyössä Grow with Googlen kanssa ja se on avoin maksuton kaikille aiheesta kiinnostuneille, pääasiallinen kohderyhmä ovat yrittäjät. Kouluttajana sertifioitu Grow with Google -kouluttaja Jani Rikkola.

Tunturi-Lapin Kehitys/ Suomen Yrittäjät