Jatkuva maksuton luovan kirjoittamisen sähköpostikurssi

Jatkuva haku: 24.9.202100:00 - 00:00 Viestintä Rovaniemi Muu opiskelutapa
Tervetuloa maksuttomalle Kirjoita Paremmin -sähköpostikurssille!

Saat joka kuukausi sähköpostiisi tietoa, tärppejä ja työkaluja vaihtelevasti luovan kirjoittamisen eri teemoihin:

tietokirjoittaminen
proosa
lyriikka
draama

Kuukausikirjeen tilaajien käyttössä on myös Kirjoita Paremmin – Kirjoittajan Vinkkipiilo, joten kannattaa kirjautua mukaan. Vinkkipiilosta löydät kaikki aiemmat kuukausikirjeet harjoituksineen!

Jos haluat pysyä kuulolla näistä teemoista ja saada kerran kuukaudessa uusia tärppejä ja työkaluja kirjoittamisen tueksi, kirjaudu tästä!

“Aivan upea kirje tuli sähköpostiini tänään. Olet Anne tehnyt tosi hyvää ja tarpeellista työtä.
Todella hieno juttu.” – Ulla
Saat:

joka kuukausi uusia käytännönläheisiä tärppejä ja työkaluja kirjoittamisen tueksi
vinkkejä ajankohtaisista blogikirjoituksista liittyen Luovaan Kirjoittamiseen ja Kustantamiseen
ennakkotietoa palvelutarjonnan kehittymisestä (kurssit, koulutukset, uudet e-oppaat)
kampanjaetuja vain tilaajille!

Voit kirjautua listalta ulos helposti ja milloin vain.

AK Kustannus & Kirjoita Paremmin