Jännitetyöt alle 1kV:n järjestelmissä -kurssi

27.4.202208:00 - 16:00 Lupa- ja korttikoulutukset Kemi Lähiopetus Ilm. viim. 10.4.2022
Koulutus pidetään SFS 6002 sähkötyöturvallisuus -standarin mukaisesti. Kurssilla ohjeistetaan jännitetyön tekemistä kuten jännitetyöhön liittyvät tarkistukset, turvallisuustoimenpiteet ja ympäristöolosuhteet. Iltapäivän teemana on käytännön harjoittelua tyypillisten jännitetöiden tekemiseen asianmukaisten työkalujen ja henkilökohtaisten suojavarusteiden avulla.

Kurssin lopuksi on tentti, jonka läpäisseet saavat kortin/todistuksen kurssista. Koulutukseen voidaan ottaa maksimissaan 8 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä.

HUOM!
Jännityökoulutukseen osallistujalla on oltava voimassa oleva, enintään 5 vuotta vanha, yleinen sähkötyöturvallisuuskoulutus sekä EA-koulutus. Toivottavaa olisi, että osallistujat ottaisivat omat jännitetyövälineet mukaan koulutustilaisuuteen, jos sellaiset ovat käytettävissä (1000 V työkalut, kasvosuojus, JT -käsineet, EN 531 -työvaate ja 1 000 V eristeaineiset lisäsuojat).

Lapin AMK