Jännitetyökoulutus Alle 1000V:a

24.11.202100:00 - 00:00 Lupa- ja korttikoulutukset Rovaniemi Lähiopetus Ilm. viim. 19.11.2021
Jännitetyökoulutus, alle 1kV järjestelmät

Jännitetyökoulutus on tarkoitettu henkilöille jotka työssään joutuvat jännitetyöalueelle alle 1000 V:n järjestelmissä.

Kurssi jakautuu kahteen osioon. Aamupäivästä käydään läpi teoriaosuus ja iltapäivän aikana tehdään harjoitustyöt. Niiden sisältö osallistujista riippuen on seuraavanlainen:

Lähdön lisääminen jännitteiseen keskukseen
Releen vaihto
AMKA-työt
Jonovarokekaapissa tehtävät työt

Jännityökoulutukseen osallistujalla on oltava voimassa oleva, enintään 5 vuotta vanha, yleinen sähkötyöturvallisuuskoulutus sekä EA-koulutus.

Osallistujia pyydetään ottamaan omat jännitetyösuojavälineet mukaan koulutukseen, jos sellaiset on käytettävissä ( EN 531 -työvaate tai EN 11612). Tarvittaessa koulutettavat voivat lainata Cad Sä Oy:n varusteita.

Paikka Rovala-opisto osoite Rovala 5

Aika 23.11.2021 kello 8-16

Kurssista annetaan todistus. Lisäksi kurssin läpikäyneet saavat sähkötyöturvallisuuskortin.

Kurssi kestää 8h ja sisältää:

Aamukahvin
Lounaan
Iltapäiväkahvin
Kurssimateriaalin
Sähkötyöturvallisuuskortin (tentin läpäisseille)

Kouluttajana toimii Jyrki Karvo.

Cad Sä