Ideasta testatuksi matkailupalveluksi

17.3.2022 - 21.4.2022 Tuotteistaminen Verkkokoulutus Ilm. viim. 2.3.2022
Matkailualalla on nyt kysyntää uusille ideoille! Testaa ideasi porukassa ja kirkasta sitä sparrauksen avulla.

Olisiko sinulla idea, joka voisi tuoda uutta matkailualalle? Idea voi liittyä esimerkiksi lähimatkailuun, ruokailuun, matkailun vientiin kansainvälisesti, elämystapahtumiin, digitaaliseen kaupankäyntiin tai vaikkapa yritysasiakkaiden palveluihin.

Ideasta testatuksi matkailupalveluksi on tiivis verkkokoulutus, jossa rakennetaan asiantuntijoiden ja verkoston avulla ideasi pohjalta uusi palvelu ja testataan sen toimivuus aidoilla asiakkailla. Koulutuksessa keskitytään uuden liiketoiminnan kehittämiseen palvelumuotoilun keinoin. Idean ei tarvitse olla valmis, vaan halu heittäytyä mukaan ratkaisee.

Koulutuksen kohderyhmänä ovat ensisijaisesti matkailualan osaajat tai alasta kiinnostuneet työttömät tai työttömyysuhan alla olevat työnhakijat ja yrittäjät. Mukaan voi osallistua mistä päin Suomea tahansa.

Koulutus on maksuton työvoimakoulutus, joka järjestetään yhteistyössä Lapin TE-palveluiden sekä Ely-keskuksen kanssa. Kouluttajina toimivat Crazy Townin omat pitkän kokemuksen omaavat asiantuntijat, Mikko Korpela, Toni Pienonen ja Petra Pulkkinen.

Koulutuksen hakuaika päättyy 2.3. Lue lisää ja hae mukaan täältä: https://www.crazytown.fi/koulutus-ideasta-testatuksi-matkailupalveluksi/

Jos sinulla herää kysymyksiä, ole yhteydessä: Carolin Otsingiin carolin.otsing@crazytown.fi tai puh. 0440973650.

Lämpimästi tervetuloa mukaan! ✨

Crazy Town Oy yhteistyössä Lapin Ely-keskuksen ja TE-toimiston kanssa