Hyvinvoiva digitaalinen Lappi -työpaja

29.3.202213:00 - 15:00 Hyvinvointi Rovaniemi Työpaja Ilm. viim. 28.3.2022
Digitaalisuutta korostetaan koko ajan entistä enemmän kestävämmän huomisen mahdollistajana ja tätä muutosta EU tukee vahvasti tämänhetkisillä toimintalinjauksillaan. Mitä sitten digitalisaatio voi mahdollistaa terveys- ja hyvinvointialojen saralla? Pitkät välimatkat, ikääntyvä väestö, mielenterveysongelmat ja yksinäisyys ovat ongelmia joihin digitalisaation mahdollisuuksia ei ole vielä tarpeeksi hyödynnetty, etenkään Lapissa.

Tervetuloa Active Arctic -hankkeen järjestämään ensimmäiseen palvelumuotoilutyöpajan, jossa jaetaan kokemuksia ja ideoita liittyen tämän hetken terveys- ja hyvinvointialan kehittämistarpeisiin sekä olemassa oleviin tai uusiin hyviin käytäntöihin. Tunnistettuihin tarpeisiin, ideoihin ja käytäntöihin, tulemme hankkeen aikana yhdessä alan toimijoiden kanssa etsimään ratkaisuja ja mahdollisia uusia liiketoimintamalleja.

Työpaja järjestetään etänä Teams-yhteydellä, ja työpajatyöskentelyssä käytämme Miro-alustaa.

Ilmoittaudu työpajaan viimeistään 25.3.2022.

Työpajan järjestää: Active Arctic -hanke

Lisätietoja:

Ella Björn, projektipäällikkö, Lapin yliopisto, ella.bjorn@ulapland.fi
Tuuli Tikkanen, projektipäällikkö, Lapin amk (hankkeen koordinaattori), tuuli-maria.tikkanen@lapinamk.fi

Active Arctic -hanke