Hyvinvoiva digitaalinen Lappi -työpaja

17.5.202213:00 - 16:00 Digitaidot Verkkokoulutus
Tervetuloa Active Arctic -hankkeen järjestämään työpajaan, jossa keskustellaan terveys- ja hyvinvointialan digitalisaation kehittämistarpeista Lapin pk-yrityksissä, kunnissa ja seutukunnissa pelillisiä menetelmiä apuna käyttäen. Pelillisen työpajaosuuden vetää Ella-Noora Polvi (Peliferia). Työpajassa Ashley Colley kertoo älysormuksia valmistavan Oura Health Oy:n perustamisesta englanniksi.

Työpajoissa tunnistettuihin tarpeisiin, ideoihin ja käytäntöihin, tulemme hankkeen aikana yhdessä alan toimijoiden kanssa etsimään ratkaisuja ja mahdollisia uusia liiketoimintamalleja.

Teknologiaa hyödynnetään hyvinvointialan palveluiden tuottamisen, levittämisen ja saavutettavuuden tukemiseksi sekä määritellään ja testataan Digitaalisten innovaatiohubien (DIH) toiminnan roolia tässä. Digitaaliset innovaatiohubit tarjoavat yhteistyömalleja ja mahdollisuuksia alueellisille, temaattisille, kaupallisille ja julkisille palveluille yhdistäen osaamisen, oppimisen, investoinnit ja yhteistyön. Työpaja järjestetään etänä Teams-yhteydellä.

Ilmoittaudu työpajaan viimeistään 13.5.2022. Tarkempi ohjelma löytyy tapahtuman nettisivuilta.

Työpajan järjestää: Active Arctic -hanke yhteistyössä Peliferian kanssa.

Active Arctic -hanke