Hygieniapassikoulutus ja hygieniapassitentti

1.11.202208:00 - 16:00 Lupa- ja korttikoulutukset Kemi Lähiopetus Ilm. viim. 25.10.2022
Sisältö:
– Perustiedot mikrobiologiasta ja elintarvikkeiden saastumisesta
– Ruokamyrkytykset, hygieeniset työtavat
– Henkilökohtainen hygienia
– Puhtaanapito
– Omavalvonta
– Lainsäädäntö, viranomaiset

Koulutuspaikka:
Ammattiopisto Lappia
Tietokatu 2
94100 Kemi
Hinta:

Yhden päivän koulutus + koe 136 € (sis. alv 24 %). Hinta sisältää hygieniapassitodistuksen ja kortin.

Peruutusehto:

Ennen koulutuksen viimeistä ilmoittautumispäivää:
Ilmoittautumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

Koulutuksen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen:
Jos peruminen tapahtuu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, mutta ennen koulutuksen alkua, oppilaitos veloittaa 50 % osallistumismaksusta.

Koulutuksen alettua:
Mikäli peruminen tapahtuu koulutuksen alettua, osallistumismaksu on maksettava kokonaan. Oppilaitos veloittaa osallistumismaksun myös silloin, kun ilmoittautunut jättää tulematta koulutukseen tai keskeyttää koulutuksen. Oppilaitoksesta johtuva koulutuksen ajankohdan tai koulutuspaikan oleellinen muutos oikeuttaa maksuttoman perumisen.

Lappia-Koulutus Oy