Henkilöbrändäys ja oman osaamisen myynti, verkkototeutus

5.4.2022 - 6.4.2022 Digitaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 28.3.2022
Kuvaus:
Vahvat henkilöbrändit auttavat myös yrityksen viestintää ja markkinointia! Henkilöbrändäys ja oman osaamisen tuotteistaminen ovat paljon muutakin, kuin oman asiantuntijuuden esiin nostamista työnhaun tueksi.

Tavoite:
Koulutuksen jälkeen osaat henkilöbrändäyksen ja oman osaamisen tuotteistamisen perusteet. Lisäksi saat ajatuksia siihen, kuinka henkilöbrändiä voi hyödyntää niin henkilökohtaisiin tarpeisiin kuin yrityksen ja työntekijän yhteisiin tavoitteisiin nähden.

Sisältö:
Koulutuksessa käydään läpi oman henkilöbrändin rakentamista sosiaalisen median kanavissa, oman osaamisen tuotteistamista ja ”myymistä” sekä yrityksen ja työntekijöiden yhteistyömahdollisuuksia henkilöbrändien maailmassa. Miten yrityksenä voitte kannustaa työntekijöitänne henkilöbrändien luomistyössä? Millaiset yhteiset pelisäännöt viestinnässä tulisi oikein olla?

Ajankohta:
5.4.2022 klo 17.00-20.00
6.4.2022 klo 17.00-20.00

Koulutuksen toteutus:
Koulutus toteutetaan Teams -yhteydellä. Ilmoitusajan päätyttyä saat osallistumislinkin sähköpostiisi.

HINTA:
105e (sis. alv 24%)