Excel perusteet

6.4.2022 - 26.4.2022 Digitaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 30.3.2022
KUVAUS:
Oletko vähän kokenut tai ihan aloitteleva laskentataulukkojen tekijä? Kaipaatko kertausta Microsoft Excelin perusteista?

Tavoite:
Koulutuksessa opit Excelin perusteet ja voit hyödyntää taitojasi päivittäisessä työssäsi.

Sisältö:
Opit muotoilemaan Excel-taulukoita, luomaan kaavioita sekä käyttämään laskentatoimintoja ja funktioita. Toteutuksen jälkeen voit hyödyntää oppimaasi työssäsi. Koulutuksessa käydään läpi mm.

-Excelin ulkoasu ja toimintalogiikka
-Taulukkomuotoinen data
-Solusisällöt ja lukumuotoilut
-Datan tehokas syöttäminen
-Kopioiminen ja liittäminen
-Muotoilusivellin

Koulutuksen toteuttaminen:
koulutus toteutetaan Teams-yhteydellä. hakuajan päätyttyä saat osallistumislinkin sähköpostiisi.

Ajankohta:
6.4.2022 klo 12-00-15.00
12.4.2022 klo 12.00-15.00
19.4.2022 klo 12.00-15.00
26.4.2022 klo 12.00-15.00

HINTA:
186e (sis.alv 24%)

Peruutusehto

Ennen koulutuksen viimeistä ilmoittautumispäivää:
Ilmoittautumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

Koulutuksen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen:
Jos peruminen tapahtuu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, mutta ennen koulutuksen alkua, oppilaitos veloittaa 50 % osallistumismaksusta.

Koulutuksen alettua:
Mikäli peruminen tapahtuu koulutuksen alettua, osallistumismaksu on maksettava kokonaan. Oppilaitos veloittaa osallistumismaksun myös silloin, kun ilmoittautunut jättää tulematta koulutukseen tai keskeyttää koulutuksen. Oppilaitoksesta johtuva koulutuksen ajankohdan tai koulutuspaikan oleellinen muutos oikeuttaa maksuttoman perumisen.

Lappia-Koulutus Oy