Erotu tarinallistamalla somessa –valmennus

15.11.202215:30 - 19:00 Viestintä Rovaniemi Lähiopetus Ilm. viim. 1.11.2022
Valmennuksen toteuttaa Tarinakone Oy ja Anne Kalliomäki. Valmennuksessa opit, mitä tarinallistaminen on ja miten voit hyödyntää sitä oman yrityksesi toiminnassa, etenkin sosiaalisessa mediassa. Kuulet esimerkkejä tarinallistamisesta sekä matkailu- että palvelualoilta. Koulutuksessa pääset tunnistamaan oman yrityksesi tarinaelementit Stooripuu-menetelmän avulla ja luomaan ensimmäisen version yrityksesi elämyksellistävästä ydintarinasta.

Valmennuksen ajankohta:
Ti 15.11.2022 Rovaniemi klo 15.30–19.00 Lähteentien Pirtti

Yhden valmennuksen hinta on 100 € / yritys jokaista 5 henkilöä kohden. Eli jos yrityksestä osallistuu vähemmän kuin 5 henkilöä, on hinta yhteensä 100 €, jos henkilöitä osallistuu 6-10, on hinta yhteensä 200 € jne. Valmennus on De minimis-tuettua toimintaa.

Hintaan sisältyy valmennuksen lisäksi maittava ruokailu ja herkulliset kahvit makealla 😀

Ilmoittauduthan tapahtumiin annettuihin päivämääriin mennessä, jotta tiedämme varata riittävän määrän tarjoiluja, kiitos 😊

NOSTEtta työnantajakuvalla ja työhyvinvoinnilla -hanke