Ennakoinnin ja ennaltaehkäisevän toiminnan merkitys hyvinvoinnin tuottajana -webinaari

28.10.202213:00 - 15:00 Hyvinvointi Rovaniemi Webinaari
Active Arctic- hankke järjestää webinaarisarjan, jossa kuullaan ennakoinnin ja ennaltaehkäisevän toiminnan merkityksestä hyvinvoinnin tuottajana. Lisäksi kuulemme, miten digitaalisia ja teknologisia ratkaisuja voidaan hyödyntää hyvinvoinnin ja terveyden tukena sekä minkälaisia digitaalisia ja teknologisia ratkaisuja hyvinvointialan pk-yritykset ovat ottaneet käyttöönsä.

Ajankohta: 28.10.2022 klo 13–15
Paikka: Teams

Webinaarin ohjelma:

13:00–13:10 Tervetuloa ja Active Arctic -hankkeen esittely | Tuuli Tikkanen, Lapin Amk

13:10–14:00 Hyvinvointi ja hyvinvoinnin haasteet | Päivi Tiittula, Valli Ry

14:00–14:30 Ennaltaehkäisevä toiminta ikääntyvien näkökulmasta | Sari Arolaakso, Lapin Amk

14:30–15:00 Ennaltaehkäisevä toiminta työikäisten näkökulmasta | Ahto Lepoluoto, Aava

15:00– Yhteistä keskustelua

Tarkemmat webinaarien ohjelmat ja ilmoittautuminen julkaistaan tapahtumasivulta.

Lisätietoja:

Tuuli Tikkanen, projektipäällikkö, Lapin amk, tuuli.tikkanen@lapinamk.fi