Business Finlandin tuet liiketoiminnan kehittämiseen ja kansainvälistymiseen

3.3.202109:30 - 10:30 Liiketoiminta ja talous Verkkokoulutus Ilm. viim. 2.3.2021
Mikä on Business Finland ja kenelle Business Finlandin palvelut on tarkoitettu? Tule kuulemaan, minkälaista apua liiketoiminnan kehitykseen ja kansainvälistymiseen Business Finlandilta on mahdollista hakea ja saada. Kyse ei ole korona-ajan Liiketoiminnan kehitys häiriötilanteessa -rahoituksesta, vaan muista palveluista, jotka ovat normaalisti ja koko ajan haettavissa. Vaihtoehtoja tässä koulutuksessa esittelee Business Finlandin asiantuntija.

*verkostomme Suomessa ja maailmalla
*viennin ja kansainvälistymisen palvelut
*rahoituspalvelut lyhyesti
*matkailu ja investoinnit Suomeen

Miten mukaan etäkoulutukseen?

Etäkoulutuksiimme voit osallistua tietokoneella, jossa on kaiuttimet ja verkkoyhteys. Käytämme koulutuksessa GoToWebinar-alustaa. Osallistuminen on mahdollista myös älypuhelimella (lataa GoToWebinar -app puhelimesi sovelluskaupasta). Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen. Samassa sähköpostissa on myös lisäohjeita alustan käyttöön.

Ilmoittautumislomakkeella sinua pyydetään täyttämään seuraavat tiedot (pakollisia):
nimi, sähköposti, yritys/organisaatio ja y-tunnus tai Yrittäjien jäsennumero.

Koulutus on suomenkielinen, vaikka ilmoittautumislomake ja vahvistus ilmoittautumisesta ovat osin englanninkielisiä.

Koulutus järjestetään yhteistyössä Business Finlandin kanssa ja se on avoin ja maksuton kaikille aiheesta kiinnostuineille.

Tunturi-Lapin Kehitys/ Suomen Yrittäjät