Asiakaspolku digitaalisessa ympäristössä

31.5.202209:00 - 12:00 Digitaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 16.4.2022
Lappilainen yrittäjä! Osallistu maksuttomaan Asiakaspolku digitaalisessa ympäristössä - koulutukseen toukokuussa! Kouluttajana toimii Heljä Kokko, Kuulu Oy:ltä.

Koulutuksessa opit kuinka johdattelet potentiaalista asiakastasi eteenpäin digitaalisella ostopolulla kohti asiakkuutta. Digitaalinen ostopolku käydään läpi aina tunnettuuden rakentamisesta ostopäätökseen ja ostajan sitouttamiseen.

Koulutuksen jälkeen sinulla on ymmärrys siitä, miten muun muassa sosiaalisen median kanavat, Google-näkyvyys, sähköpostimarkkinointi ja omat verkkosivut yhdistetään tuloksia tuottavaksi markkinointikokonaisuudeksi.

Saat vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

Tunnettuus: Kuinka varmistat, että yrityksesi löytyy verkosta ja että näyt oikeissa kanavissa?

Harkinta: Millä keinoilla saat käännettyä ostoa harkitsevan henkilön asiakkaaksesi niin ettei hän käänny kilpailijan puoleen?

Ostopäätös: Mitkä asiat verkkosivuilla vaikuttavat siihen, että ostopäätös tai päätös jättää tarjouspyyntö syntyvät helpommin?

Sitouttaminen: Kuinka sitoutat asiakkaasi ostamisen jälkeen niin, että hän ostaa uudelleen tai ainakin suosittelee yritystäsi eteenpäin?

Lapin ELY-keskus, Verkostosta elinvoimaa yrityksille -SYP 2.0 -hanke