Arvopohjainen asiakasymmärrys ja vastuullisuus

14.9.202013:00 - 16:30 Tuotteistaminen Verkkokoulutus Ilm. viim. 14.9.2020
Tässä työpajassa menetelmäksi valitaan palvelumuotoilu ja paneudutaan aidon
asiakasymmärryksen löytämiseen eri arvoihin tutustuen.
• Tätä tietoa hyödynnetään tuotteistamisen punaisena lankana, jolloin rajat kansainvälisten ja
kotimaisten matkailijoiden välillä voidaan oikeastaan unohtaa.
• Käydään läpi vastuullisuuden kaikki osa alueet toimintaan sovellettuina.
• Piirretään vastuullisen matkailijan palvelupolku ja nostetaan esille tämän ajan matkailijan toivomia valintoja matkan varrella.

Ilmoittaudu koulutukseen tästä.

Jatkokoulutus: Vastuullisuus yritysklinikat 18.9 1-1,5h/yritys. max 5 yritystä

Koulutuksen järjestäjä

Tunturi-Lapin Kehitys/Mood of Finland

Lisätiedot ja ilmoittautuminen koulutuksen järjestäjän sivulta

Tutustu ja ilmoittaudu