Aivot etätyössä

30.5.2022 - 31.5.2022 Digitaidot Rovaniemi Monimuotokoulutus Ilm. viim. 24.5.2022
Mitä etätyö vaatii aivoiltamme? Miten yrittäjänä huolehdin omasta jaksamisesta paremmin työn siirtyessä yhä enemmän verkkoon?

Aivot etätyössä -webinaarin ja klinikan aiheena on etätyö, digityö ja verkossa toimiminen. Webinaari ja klinikka ovat ensimmäinen osa Digitiimi-hankkeen webinaarisarjaa, joka on suunnattu lappilaisille yrittäjille, yrityksille ja niiden henkilöstölle.

Webinaari ma 30.5.2022 klo 10-11
Klinikka ti 31.5.2022 klo 10-11

Webinaarin asiantuntijana on aivotutkija Minna Huotilainen. Webinaari on kuunteluwebinaari, jossa sinun ei tarvitse seurata ruudulta esitystä. Kannustamme lähtemään lenkille, ulkoilemaan tai muutoin liikkumaan. Liikunta ja fyysinen aktiivisuus edistää oppimista ja on hyväksi aivoille - tästä kuulet lisää myös webinaarissa!

Klinikalla keskustelemme webinaarin teemoista muiden yrittäjien kanssa ja kiteytetään yhdessä tärkeimmät opit ja kopit. Ota esille muistiinpanosi, nappaa viereen kahvikuppi ja tule klinikalle verkostoitumaan ja vaihtamaan ajatuksia aivot etätyössä -teemasta.

Webinaari ja klinikka pidetään verkossa, saat osallistumislinkin ilmoittautumisen jälkeen.

Lapin ammattikorkeakoulu, Digitiimi-hanke